· 

Week 1

Maandag 31 augustus:  vandaag hadden we introductie van de minor. Hierbij werd ons eerst wat algemene informatie verteld. Daarna gingen we in groepjes werken aan een opdracht, wat eindigde in een bossbattle. Ik vond de opdracht erg leuk. Het was wel lastig om contact te krijgen met mijn groepje, aangezien mijn microfoon het niet goed doet.

 

Woensdag 2 september: we deden vandaag een fysieke introductie bij Copini Buitensport in Leeuwarden. Ik had het ontzettend leuk! Ik vond het leuk om een deel van de groep te ontmoeten en actief bezig te zijn. We hadden het ontzettend getroffen met het weer, aangezien we ook dingen met water gingen doen.

 

Donderdag 3 september: er was vandaag alleen een intake. Hierbij stelden de docenten vragen over wat je verwacht van de minor en wat je graag wilt doen.

 

Vrijdag 4 september: op de planning stond vandaag: 'Hello my name is...'. Bij deze opdracht stelde je iemand anders voor. Hiervoor moest je dus contact leggen met twee klasgenoten. Ik vond dit een erg leuke opdracht :). Zo leer je iedereen net even op een andere manier kennen.

Commentaren: 0